Graphis (xfntgr) 0.9.0

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Thu Jun 24 03:24:42 EEST 1999

Panos Katsaloulis wrote:

> Με το παρόν ανακοινώνεται η νέα έκδοση του πακέτου ΓΡΑΦΙΣ (ελληνικά fonts για
> Χ).
>
> Highlights:
>     * τα grinet ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δείχνουν τις παύλες τους :)
>     * τα grinet δείχνουν τα bolditalic σωστά
>     * εισαγωγή Τype1 γραμματοσειράς Ismini (για ανάγνωση πολυτονικών)
>     * αυτόματη εγκατάσταση Τype1 στο ghostscript (ίσως είναι buggy ακόμα...
>         περιμένω εντυπώσεις)

Παιδιά, πολύ καλή δουλειά για μία ακόμη φορα! Μερικές μικρές παρατηρήσεις:

* Η εγκατάσταση των ελληνικών στο Fontmap πρέπει να γίνεται από
ξεχωριστο RPM που να εξαρτάται (dependant) από το ghostview και το xfntgr-Type1.

Έτσι, μπορεί κανείς να εγκαταστήσει πρώτα τα fonts, μετά το ghostscript και στο
τέλος
την υποστήριξη ελληνικών για το ghostscript. Θα μπορούσα να το φτιάξω και
εγώ αν θέλετε.

* Νομίζω ότι δεν είναι σωστό να βάζετε binaries κάτω από το
/usr/X11R6/lib/X11/fonts.
Ίσως, να ήταν καλύτερο το /usr/lib/xfntgr για τα σκριπτάκια,
και για τα docs (README κ.λ.) το /usr/doc/xfntgr. Αυτά, μόνο και μόνο για να
διατηρούμε
μία ομοιομορφία και να μπορεί ο καθένας να βρεί
αυτό που θέλει, χωρίς να έχει κατασκευάσει ο ιδιος το πακέτο....

* Αν γίνεται, να δώσετε τον τρόπο που κατασκευάζετε τα RPMs. Είναι ένα θέμα
που με ενδιαφέρει προσωπικά. Θα μπορούσα να βοηθήσω, αν είχα το script.
(Δεν προτιμάτε src.rpm?)

* CHANGELOGs.... για να ξέρουμε τί γίνεται...

Οι παραπάνω παρατηρήσεις μπορεί να φανούν ιδιότροπες, αλλά τις κάνω με
φιλική διάθεση και επειδή το graphis έχει γίνει πια ένα πολύ καλοδουλεμένο
project και νομίζω ότι αξίζει να είναι προσεγμένες και οι λεπτομέρειες.

Παναγιώτης

Panayotis Vryonis
e-mail: vrypan at hellug.gr
http://www.virgo.gr/baza