RedHat 6.0 AND php3

pestilence pestilence at netplan.gr
Tue Jun 22 14:28:13 EEST 1999

Paizw ton teleytaio kairo me postgreSQL, basika 8elw na kanw mia erwthsh, exw kanei install ton Apache pou erxete me to distribution, ka8ws epishs kai me to module gia php3.
Afou ekatsa kai psiloasxolithika me postgreSQL apofashsa na arxhsw peiramatizmous me php3 kai postgreSQL, apotelesma...:

                Fatal error: Call to unsupported or undefined function pg_pconnect() in
                           /home/httpd/xxx/xxxx/news.php3 on line 9

To error ayto to lambanw synexeia se ayto to function...mhpws prepei na kanw recompile to source tou php3? (argh...an den kanw la8os 8elei kai recompile o apache)..h kanw egw kapio la8os?

--
Kostas Petrakis aka Pestilence
Head Admin of Netplan LTD.
pestilence at netplan.gr