Synopsis

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Wed Jun 9 12:27:18 EEST 1999

Mavroyanopoulos Nikos wrote:

> [...]
> to keimeno. To linux san GPL'ed egine ypsilis poiotitas leitourgiko.
> H austiri adeia den paragei kalytera keimena. To idio
> isxyei kai gia ta programmata, o kathenas mporei na ftiaxei ena programma
> kai den xreiazetai to onoma tou syllogou piso tou, o syllogos aplws
> tha ton boithisei an mporei. O syllogos aplws tha diorganwsei to seminario
> (kai den mou aresei katholou to seminario, protimw kati san dialexi).
> Etsi symbainei kai sta panepistimia. Otan kapoio diorganwnei dialexi
> den katoxyrwnei ta dikaiwmata twn oswn tha eipwthoun. Exw parakolouthisei

Nai, alla se ena swsto seminario, prepei na moiraste kai to sxetiko
entupo uliko pou einai ousiastika oi "shmeiwseis" me arketa epipleon
pragmata. Dhl. autos pou 8a to parakolou8hsei 8a exei feugontas kai ena
biblio/fulladio sto opoio na anatrexei. O sullogos mporei na to dia8esei
kai me GPL, alla mhn pesei etsi, akatoxurwto sta xeria kapoiou
epitidiou..

> polla "seminaria" pou tha dinane xarti parakolouthisis... Kaneis den
> symmeteixe oute kai katalave ti synebene.. pigenan ekei gia to xarti.
> Diafwnw kai me auto (na dinoume kapoio diplwma parakolouthisis seminariou).
> Den eimaste iek oute mporoume na eggyithoume oti kapoios tha mathei linux
> aplws kai mono epeidi tha erthei sto seminario mas, kai kalytera na min
> mazepsoume kai kosmo pou tha erthei gia to xarti. Theloume kosmo pou
> thelei ena xarti pou na grafei "xerw linux" h kosmo pou thelei na mathei
> linux?

Mporoume omws na exoume kapoioes eksetaseis sto telos kai sto xarti na
anagrafetai o ba8mos. DEN 8A EINAI PISTOPOIHTIKO. An bebaia kanoume
kalh douleia, siga-siga mporei na apokthsei kuros kai na kserei
mia etaireia, oti an parei kapoion me kalo ba8mo, 8a kserei pente
pragmata gia Linux... Kai egw pisteuw oti h ekdosh PISTOPOIHTIKOY
apaitei POLY ka EPISTHMONIKH DOYLEIA kai an to dokimasoume etsi, xuma,
mporei na kanoume kako anti gia kalo.

Panayotis Vryonis.