Synopsis

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Wed Jun 9 00:30:02 EEST 1999

> Na periorisoume kapoion na xrisimopoiisei to yliko tou hellug?
> H GNU GPL einai to akrivws antitheto, epitrepei kathe anaparagwgi
> arkei na dinetai to prototypo keimeno... Auto nomizw oti tha eprepe
> na einai o monadikos periorismos.
oxi an skopos sou einai na diasfaliseis mia poiotita douleias, ena
epipedo ekmathisis kai mia sovarotita "pistopoiitikou". an einai apla na
enimerosoume ton kosmo kai na akousei pragmata gia linux na simgono
apolytos. an einai omos kati pou exei arketo kiros oste na to grafeis
avrio sto viografiko sou "p.x. parakalouthisa afta kai afta ta seminaria
kai apodedeigmena ara kati ksero" to yliko tou hellug, diaxeirizetai me
ta protypa toy hellug. alloios den simferei na emplakei to onoma hellug
epoudeni. o kathenas monos tou borei na didaskei opos/opou/opote thelei
kai den xreiazetai to onoma tou sillogou piso tou kai tin sinisfora ton
ipoloipon.