Synopsis

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Tue Jun 8 20:46:25 EEST 1999

On Tue, Jun 08, 1999 at 05:41:07PM +0300, Evripidis Papakostas wrote:

> poulas ksana tin idea sou me allon ekdotiko oiko. afto to vivlio
> xrisimopoieitai apo ton kleidarithmo (hellug) p.x. etsi diasfalizeis tin
> poiotita ton seminarion (oxi koutsoi stravoi piran to seminario,
> arpaksan to iliko, pane IEK kontopouli kai didaskoun oti tous erthei.
> akoma kai o idios o siggrafon, exei pou idi ekmetaleftei to kiros(?!)
> tou oti to enekrine to hellug, to didakse se aithousa, tropo paradekto
> apo to hellug, kanonika den to arpazei avrio giati kapoios tou dinei
> perissotera kai arxizei na to didaskei paradipla porta. me afto to
Den nomizw oti to seminario tha eprepe na einai tis nootropias "elate
na sas mathoume linux!"... Nomizw oti perissotero tha eprepe na einai
mia dialexi/syzitisi opou polloi tha milisoun gia polla kai diafora
themata olwn twn epipedwn (oxi mono ti kanei to "ls")...

> skeptiko tha prepei na nai perioristiko, pros theou tha tou anikei, den
> tha borei na to ekmetalevetai eborika monos tou (eidika afou ton
> plirosame kai ton voithisame, kai tou to diorthosame san HELLUG).
Na periorisoume kapoion na xrisimopoiisei to yliko tou hellug?
H GNU GPL einai to akrivws antitheto, epitrepei kathe anaparagwgi
arkei na dinetai to prototypo keimeno... Auto nomizw oti tha eprepe
na einai o monadikos periorismos.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr