Synopsis

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Jun 8 11:19:11 EEST 1999

Yiannis Belias wrote:

> Kalhspera sas,
>
> Mia pou 3odepsame perissotero bandwidth kai apo th linux-greek-users
> gia thn x-treme as to afhsoume edw. O,ti htan na poume to eipame-
> elpizw :-). Ta sovara 8emata pou 8a prepei na mas apasxolhsoun san

Δεν θα θεωρούσα την x-treme σοβαρό θέμα αν δεν χρησιμοποιούσαν το Linux. Δεν θα
με ένοιαζε αν δεν δούλευε για Linux, εφ' όσον όλοι οι servers τους τρέχανε
ακριβό commercial software. Στο κάτω κάτω, κανένας δεν διαμαρτύρεται αν κάποιο
freeware βγει μόνο για Windows. Αλλά μου την έδωσε άσχημα το γεγονός ότι
χρησιμοποιούν OSS και ότι δεν είχαν τουλάχιστον κάποια αναφορά του στυλ "σύντομα
και για άλλα λειτουργικά", ούτε κάποιο εικονίδιο "Linux powered".

Πιστεύω ότι ο σύλλογος πρέπει να πάρει θέση με μια ανακοίνωση στο site, χωρίς
υστερίες, που να τονίζει το συγκεκριμένο σημείο και μέχρι εκεί. Απο κει και
πέρα, όποιος θέλει την χρησιμοποιεί, όποιος δεν θέλει όχι. Τα περί μηνύσεων μου
φαίνονται υπερβολή. Αλλά δεν νομίζω ότι ο σύλλογος πρέπει να σφυρίζει αδιάφορα.
Στο κάτω-κάτω, το Linux είναι το μόνο λειτουργικό με ιδεολογία, που δεν
λειτουργεί με την λογική "πάνω απ' όλα το χρήμα". Οπότε, όταν εταιρείες δρουν με
αυτή ακριβώς τη λογική εχθρικά προς το OSS γενικότερα, μια σοβαρή, μετρημένη
αντίδραση νομίζω ότι επιβάλλεται.

Μήπως είναι ευκαιρία, για να τελειώνει και το thread, να χρησιμοποιήσουμε εκείνο
το software για ψηφοφορίες και να καταγράψουμε υπό μορφή gallop την αντίδραση
των μελών μας στο θέμα ;

> sylogo twra, nomizw einai ayta pou eixan anafer8ei sta prohgoumena
> threads:
> 1. O rolos tou Hellug sta sxoleia. - An mas poun aurio "kurioi OK elata
> na voh8hsete", ti 8a kanoume?

Φαντάζομαι ότι κατ' αρχήν θα τους ρωτήσουμε τι είδους βοήθεια θέλουν. Πριν τον
διαγωνισμό, μετά, βοήθεια στον ίδιο τον διαγωνισμό; Πρακτική βοήθεια, συμβουλές;
Πρέπει να ξέρουμε τι ζητάνε από εμάς για να δούμε τι μπορούμε να τους δώσουμε...
:-)

> 2. Pote 8a arxisoume na skeytomaste kati se seminaria kai install fest?
> (3erw oti ai8ouses de vriskontai eykola).

Για τα σεμινάρια, η μόνη ένστασή μου είναι κατά πόσο θα βρεθεί κόσμος που να
έχει χρόνο και διάθεση για να τα κάνει, δεδομένου ότι χρειάζεται και κάποια
προετοιμασία. Μην πούμε ότι ο Χ θα κάνει στις 20 του μηνός, και 20 του μηνός ο Χ
είναι Τζαμάικα για δουλειές...

> 3. To 8ema (sto background twn synomiliwn) tou na parexei o Hellug sta
> melh tou ;-) kai se tritous kapoio(a) linux certificates ?.

Εδώ νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα. Για να έχει κάποιο νόημα (και κύρος) ένα
τέτοιο certificate, προϋποθέτει πολλή δουλειά και συνέπεια και δεν νομίζω ότι ο
Hellug έχει φτάσει ακόμα στους κατάλληλους ρυθμούς λειτουργίας. Μια καλή ιδέα θα
ήταν να το θέσουμε ως μακροπρόθεσμο project, να δούμε πώς λειτουργεί το θέμα έξω
και να δημοσιοποιήσουμε ένα "πρόγραμμα" που θα το δουλέψουμε για αρκετό καιρό
πριν πούμε "ΟΚ, δουλεύει". Νομίζω ότι υπάρχει κάποιο project που θέλει να
λειτουργήσει ως "πρώτη ύλη" για άλλα certification projects. Ίσως θα έπρεπε
επίσης να κοιτάξουμε να πάρουμε και οι ίδιοι κάποιο certification για να δούμε
και πώς δουλεύει.

Θ.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=