Netscape και Ελληνικά

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Sun Jun 6 23:56:17 EEST 1999

In article <375ADA38.1613D967 at freemail.gr>,
	DJ Art <djart at freemail.gr> writes:

> Για ποιό άρθρο μιλάς; Αν εννοείς εκείνο το update των ελληνικών που είχα
> στείλει στο Magaz και έγραφε ότι τα LANG και τα άλλα πρέπει να τα
> αφήνουν POSIX, ευχαρίστως να το διορθώσω, αφού ψάξω τις γραμματοσειρές
> του graphis, έτσι ώστε οι οδηγίες να αναφέρονται σε αυτές τις
> γραμματοσειρές.

Aναφέρομαι σε εκείνο το άρθρο που θα γραφόταν (ή μήπως γράφτηκε, το έχασα και
τώρα λέω μπαρούφες;) που θα εξηγούσε κάπως τι παίζεται με όλα εκείνα τα
περίεργα shell variables LANG, LC_* _XKB* κλπ κλπ για να μαθαίνουμε και εμεις
:))

Τώρα δεν είμαι ειδικός αλλά λες οι ΓΡΑΦΙΣ να έχουν σχέση/προβλημα με αυτά ;
Προς το παρόν δεν μου παρουσιάστηκε τίποτε τέτοιο μπροστά μου (έχω όμως SuSE
που τα πάει καλά με τα ελληνικά)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: