X-treme - mia diaforetiki prosegisi

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Sat Jun 5 14:03:29 EEST 1999

In article <3758DE3C.C9134BB6 at freemail.gr>,
	DJ Art <djart at freemail.gr> writes:
> Συμφωνώ και εγώ με αυτήν την άποψη και θα επιμείνω να προσπαθήσουμε να
> τους πείσουμε να κάνουν κάτι για το Linux. Δεν έχω δεί μέχρι στιγμής να
> στρέφεται η X-treme κατά του Linux. Αν τους "καλοπιάσουμε" με "ειρηνικό"
> τρόπο μπορεί να δεχτούν.

Ναι και είναι περίεργο.
Στην αρχή όταν πρωτοβγήκε είπα να γραφτώ και εγώ αλλά μου παρουσιάστηκαν
κάποια προβλημάτα...
Επικοινώνησα με αυτούς και ήταν μια ευγενική κυρία που είπε πως μπορεί για
την ώρα να μην υποστηρίζουν Linux αλλά το έχουν στα υπόψην τους :)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: