X-treme

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Sat Jun 5 14:43:49 EEST 1999

On Fri, Jun 04, 1999 at 10:59:51PM +0300, Costas Barakitis wrote:

> OK, έχεις δίκιο όπως και να το βαφτίσουμε. Εγώ πάντως σαν μέλος του Hellug είμαι
> αντίθετος σε ακρότητες οποιασδήποτε μορφής και απέναντι στον οποιονδήποτε. Αν τίθεται
> λοιπόν θέμα, όπως το έθεσε ο Ευριπίδης, να σηκωθούμε και να φύγουμε, sorry guys αλλά
> διαφωνώ ριζικά. Ας γράψει κάποιος από το hellug ένα client και να τους το δώσουμε, σαν
> χειρονομία καλής θέλησης και για να υποστηρίξουμε το Linux. Μπορεί και να τον πληρώσουν,
 Κωστα... θα έφτιαχνες ένα προγραμμα για μια εταιρία, με την προοπτική ότι
μπορεί και να σε πληρώσουν; Δεν πρόκειται για free-software ή για λογισμικό
που απευθύνεται σε χρήστες υπολογιστών, αλλά για λογισμικό που απευθύνεται
στους πελάτες μιας εταιρίας.
 Οπως είχα προσέξει απο το αντίστοιχο thread στην linux-greek-users το
πρόβλημα τους δεν ήταν να φτιάξουν client για linux αλλά το γεγονός
οτι στο linux με τις πολλές διαφορές απο window manager κλπ κλπ δεν μπορεί
καποιος client να σε υποχρεώσει να βλέπεις την Α ή Β διαφήμιση.
 Επίσης υπάρχει η ιδέα του sniffer να κοιτάξει τι πακετα στέλνει και πως,
ωστε να φτιάξουμε ενα αντίστοιχο client για linux (που δεν θα δείχνει και
διαφημίσεις:). Αυτό αν επιτρέπεται απο την άδεια χρήσης της xtreme
(δηλαδή αν δεν απαγορεύει την χρήση άλλου λειτουργικού για την σύνδεση)
είναι η καλύτερη λύση. Αυτό δεν είναι το ίδιο με το να φτιάξουμε ένα
client για την xtreme... αυτό είναι ένα client για εμάς;)

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr