X-treme - mia diaforetiki prosegisi

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Sat Jun 5 14:20:55 EEST 1999

On Sat, Jun 05, 1999 at 11:22:20AM +0300, DJ Art wrote:
> Συμφωνώ και εγώ με αυτήν την άποψη και θα επιμείνω να προσπαθήσουμε να
> τους πείσουμε να κάνουν κάτι για το Linux. Δεν έχω δεί μέχρι στιγμής να
> στρέφεται η X-treme κατά του Linux. Αν τους "καλοπιάσουμε" με "ειρηνικό"
> τρόπο μπορεί να δεχτούν.
> Αν όμως δεν δεχτούν, μπορούμε να δράσουμε αρνητικά εναντίον της, μόνο
> εφόσον μας πεί ξεκάθαρα ότι δεν την ενδιαφέρει το Linux. (και τότε
> αρχίζει ο πόλεμος).

 Δηλαδη εκτος απο το οτι ειπε οτι δεν θα υποστηρίξει linux τί αλλο πρεπει
να πει για να πειστούμε;
 Επειδή προηγουμένως μίλησα για μήνυση δεν εννοούσα οτι το hellug θα
προχωρήσει έτσι. Μια μήνυση είναι πολλα χρήμματα, και ο σύλλογος οχι
μόνο δεν έχει αρκετά, αλλά υπάρχουν πολλοί καλύτεροι τρόποι να τα διαθέσει.
 Επίσης ο σύλλογος δεν θα πεί οτι τα μέλη του δεν πρέπει να χρησιμοποιούν
την xtreme όπως δεν θα πεί οτι τα μελη του δεν θα χρησιμοποιούν άλλα
λειτουργικά. Αυτό είναι προσωπική στάση του καθενώς. Και εμένα με ενοχλεί
ιδιαίτερα το γεγονός οτι ενώ η xtreme χρησιμοποιεί linux υποχρεώνει τους
πελάτες της να μην το χρησιμοποιούν.
 Επίσης διαφωνώ με την γνώμη να φτιαξουμε εμείς τον client... Το γεγονός
οτι δουλευουμε με ελευθερο λογισμικό, η το παράγουμε, δεν μας κάνει
σκλάβους του καθένα.
 Νομίζω οτι το καλύτερο θα ήτανε να φτιάξουμε κάποιο κείμενο
σαν σύλλογος (αντίστοιχο με το πολύ καλό κείμενο του θοδωρή) που να
αναφέρουμε και την σχετική νομοθεσία, αφήνοντας ανοικτό το θέμα των
προθέσεων του συλλόγου.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr