X-treme - mia diaforetiki prosegisi

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Sat Jun 5 12:44:33 EEST 1999

Panayotis Vryonis wrote:

> Paidia TREXTE!!! Brhka mia polukatoikia opou noikiazoun
> ta diamerismata TZAMPA!!! To mono pou ypoxreousai na kaneis
> einai na mhn kleineis pote tis o8ones pou exei se
> olous tous toixous kai deixnoun diafhmiseis...
>
> Genika, mporw na sas brw polles tetoies EYKAIREIES,
> arkei na eisaste diate8hmenoi na dwsete se ka8e
> endiaferomeno to eleu8ero na bazei o,ti 8elei mesa
> sto mialualo sas. Gia kapoio periergo logo, gia
> autous exei megaluterh axia o elegxos panw sthn
> zwh kai tis protimiseis sas, apo  oti gia esas.

Na ena wraio thread, an kai 6a mas kraksoyn. Yparxei ena site,
www.bottomdollar.com to opoio soy stelnei diafhmiseis vash krithriwn poy esy
exeis epileksei. Kai ekei symplhrwneis erwthmatologio poy periexei diafora
proswpika, alla krinontas ek toy apotelesmatos proswpika to 6ewrw idiaitera
epityxhmeno. Lamvaneis mesw email plhrofories gia tis opoies exeis dhlwsei
endiaferon. To vlepeis mempto ayto? Proswpika h diafhmish den me enoxlei,
arkei na einai ayth poy me afora.