X-treme

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Fri Jun 4 22:59:51 EEST 1999

Mavroyanopoulos Nikos wrote:

> Αυτός δεν είναι κωδικας δεοντολογίας είναι νόμος του κράτους. Η ΟΤΕnet
> είχε πληρώσει τα κέρατά της επειδή τον παραβίασε.

OK, έχεις δίκιο όπως και να το βαφτίσουμε. Εγώ πάντως σαν μέλος του Hellug είμαι
αντίθετος σε ακρότητες οποιασδήποτε μορφής και απέναντι στον οποιονδήποτε. Αν τίθεται
λοιπόν θέμα, όπως το έθεσε ο Ευριπίδης, να σηκωθούμε και να φύγουμε, sorry guys αλλά
διαφωνώ ριζικά. Ας γράψει κάποιος από το hellug ένα client και να τους το δώσουμε, σαν
χειρονομία καλής θέλησης και για να υποστηρίξουμε το Linux. Μπορεί και να τον πληρώσουν,
γιατί όχι? Η γραμμή που προτείνεται εμένα δεν μου κάθεται καλά, για χίλιους δύο λόγους.
Προσωπική άποψη, χωρίς ίχνος προσβολής ή κακοβουλίας.