X-treme

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Fri Jun 4 19:52:13 EEST 1999

On Fri, Jun 04, 1999 at 04:38:48PM +0300, Theodore J. Soldatos wrote:
> Έλαβα το παρακάτω mail στο account μου στην X-treme:

Θυμόμουνα οτι είχα κάπου τον νόμο περί τηλεπικοινωνιών και isp...
Λοιπον η xtreme δεν πληροί τις παρακάτω διατάξεις:

[...]
ΣΤ. Οι τηλεπικοινωνιακές επιχειρήσεις υποχρεούνται:
[...]
β) Να τηρούν την αρχή της ίσης μεταχείρισης και της μη διάκρισης των
χρηστών, για τις υπηρεσίες που παρέχουν υπό καθεστώς αποκλειστικών
δικαιωμάτων.
γ) Να λειτουργούν εντός των πλαισίων και των αρχών προστασίας του
ανταγωνισμού.

Οποιοσδήποτε μπορεί λοιπόν να τους μηνύσει ωστε να τους αφαιρεθεί η άδεια;)

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr