X-treme

K.Tsakaloglou ktsaka at tee.gr
Fri Jun 4 19:39:42 EEST 1999

Symfono kai ego na mpi kati sthn eeea. Ego me aftoys toys typoys den
asxoli8ika kan giati den dexome me opoiodipote tropo na troo sthn mapa
diafimisis,edo klino tin TV ke mpeno sto diktio gia na mi blepo
diafimisis. Protimo na dino 30000/xrono stin kapatel kai ime mia xara.
I kaliteri apantisi gi aftoys inai i perifronisi. Min polyasxoloymaste mazi
toys.

K. Tsakaloglou