Γράμμα προς το υπουργείο

Βαρελάς Χρήστος cvar at dolnet.gr
Thu Jun 3 17:44:12 EEST 1999

----- Original Message -----
From: Yannis Giftomitros <yang at hellug.gr>
To: <hellug at hellug.gr>
Sent: Πέμπτη, 3 Ιουνίου 1999 5:21 μμ
Subject: Re: Γράμμα προς το υπουργείο

εφαρμογών και

> Aytou tou eidous oi syzhtiseis mou aresoun :-)
> rixte kai kata dw kana mail.......

Τι είδους συζητήσεις, δηλαδή;    ;-)))

Λοιπόν, λόγω εξαιρετικού φόρτου εργασίας,
εγώ θα μπορώ από Δευτέρα. Δεν ξέρω μόνο
αν υπάρχει διάθεση να βρεθούμε πολύς κόσμος
για να βγούμε για καφέ ή ταβέρνα ή δεν ξέρω κι
εγώ τι άλλο και να συζητήσουμε, ή, απλά, να
βρεθούμε κάπου λίγοι άνθρωποι και να τα πούμε
ήσυχα-ήσυχα...

Μην περιμένετε πρωτοβουλία από μέρους μου
για τον τόπο συνάντησης, καθότι καινούργιος
στας Αθήνας και δεν έχω ιδέα για το πού
βρίσκεται τί...

Ταύτα,
Χ.Β.