seminaria

Xristos Athanasopoulos axrst at fkamaliada.gr
Tue Jun 1 17:08:08 EEST 1999

Mavroyanopoulos Nikos wrote:

> Gi'auta thelei megala onomata... oxi idiaiteres gnwseis alla onoma dystyxws.
> Px se ekeino to site elege oti ta certification elegxontai apo ton tade
> pou einai kathigitis sto deina panepistimio. Emeis poion tade exoume?:)
> Xwris kapoion kyrio tade me kyros dyskola na peisoume oti to certification
> axizei ta xrimata tou. Einai poly oraia idea pantws.

Εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο: Πώς θα γίνει να οργανώσει το hellug κάποια σεμινάρια,
για αρχάριους έως και advanced users σχετικά με το linux. Εγώ για παράδειγμα, έχω
αρκετές απορίες και πράγματα που αγνοώ. Πολύ θα ήθελα μια καθοδήγηση απο την αρχή έως
το "τέλος" για να τα βάλω τα πράγματα που έχω στο μυαλό μου σε μια σειρά, και να
μπορώ να βοηθήσω και πιο σίγουρα 5-10 ανθρώπους που θα θελήσουν να μάθουν εδώ στην
επαρχία. ’σχετα αν έχω καταφέρει κάποια πράγματα που θεωρούνται advanced, θεωρώ τον
εαυτό μου ημιμαθή = αμαθή.

Δεν μαθαίνονται όλα από τα howto's ούτε υπάρχουν πολλά βιβλία. Αλλά και δεν έχω εδώ
καναν σχετικό να συζητήσω τις απορίες μου και δεν συζητιούνται όλα απο τα
newsgroupz.  Το πιο σημαντικό είναι οτι δεν υπάρχουν και πραγματικές συνθήκες πέρα
απο τον server των futurekids τον οποίο δεν θέλω και να "χαλάσω" με τα πειράματά μου,
γιατί δεν θα μπορώ μετά να κάνω τη δουλειά μου.

Αυτό που λέω τόσην ώρα λοιπόν είναι οτι: Τίποτα δεν συγκρίνεται με το να σε διδάξει
κάποιος κάποια πράγματα. Θα αναλάβει κάτι τέτοιο το hellug? Αν ναί πότε, πώς πού;

Xrst.