Linux sta sxoleia... :-)

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Mon May 31 06:35:13 EEST 1999

DJ Art wrote:

> Για ποιά εργαστήρια μιλάς; Γιατί ξέρω ότι το τμήμα πληροφορικής των
> μέχρι φέτος ΤΕΛ, έχει 3x86 μηχανήματα με Dos (και Win311, τα οποία
> μάλιστα απαγορεύεται να τα ανοίγουν) για να δουλεύουν Cobol.
Kalhmera
Epeidh phga se TEL (Amfissa) kai foithsa sthn eidikothta twn
"programmatistwn Y/H" th teleytaia xronia (93/94) eferan 18 386SX/25
(eimastan mono 3 ma9htes hepomenh xronia eixe 12 kai meta papala) kai
ena server 486/66 me SCO. Eixe epishs RM-Cobol, LPI-Pascal, Lotus 1-2-3,
kai Wordperfect 6 (an 9ymamai). To mono strayo htan poy den ma9ame C kai
twra paideyome me kati biblia daneika apo apofoito filo AEI. Alh9eia pio
einai to kallitero (den peirazei an einai agglika) gia an to aforasw;
(Milame gia programmastismo Unix/Linux kai oxi Win 'h DOS) Opoios
apanthseo as dwsei biblio giati to  perna apo Papaswthrioy den einai
efikto :-<

Xairetw

Panagiotis