rolos tou HELLUG sta sxoleia

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon May 31 02:42:26 EEST 1999

On 29-May-99 Evripidis Papakostas wrote:
> proteino na akoustoun oi apopseis mas peri tou ti nomizoume pos
> borei/thelei na kanei to HELLUG stin ipothesi afti, aneksartita apo to
> posa apo afta telika tha kataferoume (borei kai tipota).

---

Symfwnw apolyta, kai diatithemai gia prosopikh ergasia, eite se symbouleytiko
epipedo (protaseis gia CD mhtra, protypa k.o.k) eite se epipedo xamalh (na paw
na steisw kamia 10ria mhxanakia) - epi plhrwmh h oxi den me apasxolei.

> ithika zitimata:
> sto mexiko apofasisan linux sta sxoleia. kapoios prepei na merimnisei
> gia na min xasei tin ithiki tou. ekei voithisan energa kai me dorees to
> gnome kai to kde project mia pou eksikonomisan polla. edo tha prepei na

Asxeto : ekei ebale to xeraki tou (kai gera malista) o Miguel de Icaza.
Ksereis poios einai autos Evripidi ? O apaisios pou fiaxnei ton Midnight
Commander (ftou kaka :-) )

I.Ioannou <roryt at hol.gr>