GRAPHIS

Panos Katsaloulis teras at KouiKoui.Galatsi
Tue May 25 20:12:17 EEST 1999

In article <37499EDE.E5D5CB32 at ametro.gr>,
	epapakostas at ametro.gr (Evripidis Papakostas) writes:
> tin proti fora omos pou eixa grapsei to project me ellinika, mou eipe o
> yang pos thimizei grafida kai mou zitise latinika.
> tha allaksoun avrio ....

Ωχ ωχ μου μυρίζεται ενδοprojectική διαμάχη!
Βασικά η λέξη «γραφίς», γραφίδα είναι στην καθαρεύουσα και δεν μπορώ να
καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα :)

Άλλωστε (βγάζω την ουρά μου απ'έξω) το όνομα δεν το διάλεξα εγω :)

Τέλος παντων επειδή είμαι πάντα υπέρμαχος των ελληνικών* (γι'αυτό και
ασχολούμε με το project) λέω πως πρέπει να γραφθεί στα ελληνικά - τι δουλεία
έοχυν τα αγγλικά εδώ... Πάντως μου φαίνεται πως γίνεται η συζήτηση για το
κερασάκι της τούρτας - τι λέει και ο Μιχάλης; Ευτυχώς που είμαστε τρεις και
μπορούμε να ψιφίσουμε :Ρ

* και της ευκολίας και των GUI προγραμμάτων

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
 Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: