peri RH6.0

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Tue May 25 14:50:30 EEST 1999

oute kan aftou, an milame gia to cd pou poleitai giati periexei to BRU
kai to real audio server. mono tou image pou dinei i redhat pou den ta
periexei! i vevaia an kapoios exei elafrinei ta original cds apo eborika
me diki tou paremavsi opos ena soro nomimotatoi
3rd-party-redhat-like-distributors.
isos i cheap*bytes na kanei kati tetoio opote na einai ok.