SMB server problem

tassos t-sia at classic.diavlos.gr
Thu May 20 09:51:52 EEST 1999

Φυσικά έχω, αν δεν είχα tcp/ip τότε δεν θα δούλευε ούτε μέσα στο γραφικό
περιβάλλον των wfwg 3.11 ή των win95. Τα διαγνωστικά του Microsoft TCP/IP
δουλεύουν μέσα στο γραφικό περιβάλλον αλλά δεν δουλεύουν σωστά στον DOS
redirector.

Γράφτηκα στην λίστα linux-greek-users αλλά ο Server κάνει reject το μύνημα
μου ...