SMB server problem

tassos t-sia at classic.diavlos.gr
Wed May 19 17:00:44 EEST 1999

στο DOS σηκώνω το δίκτυο των wfwg 3.11 και βλέπω δίσκους και εκτυπωτές
μοιρασμένους από win95  ή winNT server. κοπιάρω από και προς τους servers,
τυπώνω σε remote printers.
Μόνο τον SMB server δεν μπορώ να δώ, απο το δίκτο των wfwg 3.11 όπως το
δουλεύω εδώ και πάρα πολύ καιρό. Εάν σταματήσω το δίκτυο σε DOS και μπώ στα
wfwg 3.11 τότε βλέπω τον SMB server και ανοίγω τα shares του. Εάν βγώ από τα
wfwg 3.11 και σηκώσω τον DOS client των wfwg 3.11 εξακολουθεί το ίδιο
πρόβλημα με net use μου δίνει ανύπαρκτο υπολογιστή.

μήπως οι DOS clients από τα winNT είναι πιό πλήρεις και αυτό θα μου λύσει το
πρόβλημα ?? (δεν το πολυ-πιστεύω)