TV

Alexander Deliyannis adeliyan at email.com
Tue May 4 08:33:51 EEST 1999

At 06:41 ðì 4/5/1999 +0300, you wrote:
>On 03-May-99 Theodore J. Soldatos wrote:
>> Loipon, thn xasame thn eykairia ap oti fainetai. Mou esteile mail o
>> ypeythynos
>> ths ekpomphs gia na paei kapoios ayrio. Dedomenou oti den eimaste etoimoi,
>
>Den ypotithetai oti yphrxe kapoio perithorio xronou ? Egw tha eperna apantisi
>shmera. Ti nomizane, oti kanoume maziki paragogh ekpompwn , h oti den exoume
>allh douleia na kanoume ? Mesa se mia bdomada, gia peraste kai apo dw ?
>Anyway, aytoi xanoun.
>
>I.Ioannou <roryt at hol.gr>

Parakolouthw afti ti syzitisi gyrw stis dyo evdomades. Oses fores vrethika
se tileorasi (kai exw vrethei arketes) den mou dothikan panw apo 3-5 imeres
proetoimasias - gia zwntanes ekpompes - kai panw apo 3 gia
magnitoskopimenes. Min perimenete na exoume parapanw xrono. An yparxei kati
pou den egine apo ti meria tou kanaliou, periergws, einai oti tha eprepe
apo tin arxi na exoun pei poio itan to deadline.

Thymamai ena palaiotero thread opou ypirxe i grinia giati kati typoi san
ton Dimou ekproswpoun tin koinotita twn xristwn. Yparxoun polles apantiseis
kai mia apo aftes fanike twra. Esw etoimos, giati alliws den "xanoun (mono)
aftoi".

next time
xxx
alx

Alexander Deliyannis, PO box 24089, 11110 Athens, GREECE
Tel.: +30-1-2113812, Fax: +30-1-3845330, Mob.: +30-97-445666
e-mail: adeliyan at email.com

"I find television very educating.  Every time somebody turns on the set, I
go into the other room and read a book."
-Groucho Marx