Περισκόπιο της Επιστήμης

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon May 3 11:55:14 EEST 1999

Στο τεύχος Απριλίου του Περισκόπιου δημοσιεύτηκε άρθρο σχετικά με εκείνη την
ημερίδα στο Γαλλικό Ινστιτούτο που δεν αξιώθηκε να πάει κανένας μας, με τίτλο
"Πληροφορική και Δημοκρατία", στη στήλη "Euroforum". Το άρθρο έχει πολύ θετικές
αναφορές στο Linux. Επικοινώνησα με τον υπεύθυνο της στήλης για να
αναδημοσιεύσουμε το άρθρο στο site του Hellug και πήρα την παρακάτω απάντηση,
όπου και ανταπάντησα (στέλνω μόνο την απάντησή μου, έτσι κι αλλιώς υπάρχει
included όλο το αρχικό κείμενο):