TV

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Wed Apr 28 16:27:06 EEST 1999

Hello,

Loipon, milhsa shmera me ton Xalkidh, apo to kanali. Aytoi kanoun gyrismata
synhthos Trith apogeyma meta tis 4, kai eniote kai Pempth. Den yparxei piesh
xronou, alla kalo tha htan ap oti katalava na mhn to travhksoume poly. Tou
anefera thn etaireia toy Ioannou kai eipe oti den yparxei thema grizas
diafhmishs kai poly tha toy arese na kanei ena reportaz epi topou. Rothsa kai an
yparxei dynatothta na syndethei h VGA eksodos kapoioy laptop gia na vgei kat
eytheian kai ginetai ki ayto. Apo emas, thelei na exoume sygekrimena shmeia pano
sta opoia tha milhsoume kai ta opoia epilegoume emeis. Dhladh 1. Ti einai Linux
2. Pleonekthmata 3. Ti einai OSS klp ... Kata th gnomh mou kalo tha htan na mhn
anaferthoume sthn Microsoft. Rothsa kai gia to yfos ths ekpomphs, mh mas
prokypsei kana skyladiko metaksy kernel kai Apache kai mou eipe oti den einai
magazino, einai sovarh ekpomph klp. H ekpomph einai magnhtoskophmenh, opote
tyxon kollhmata, amhxanies klp diorthonontai sto montaz.

Sxetika me to poios tha paei, ego ematha shmera oti tha mpo sto service gia
hardware upgrade sto deksi podi mesa sthn epomenh evdomada, tha eimai off gia
kanena 10hmero, opote den me vlepo. Prepei kapoioi tharaleoi na apofasisoun na
ginoun diashmoi. An den ksekatharisoume poioi tha pane, den proxorame. Apo kei
kai pera, opoioi analavoun prepei na ftiaksoun kapoies sxetikes shmeioseis, na
apexoun apo othones gia 1-2 meres (gia na kseprhstoun ta matia) klp. H
diathesimothta enos laptop h enos PC pou metaferetai eykola tha htan poly kalo
pragma. Epivalletai na exei sthmena X me enan oraio wm (eidate ton kainourio
Enlightenment ?), dialup, netscape, genika o,ti tha hthele na dei enas mesos
xrhsths.

Exo ta thlefona toy typou, opote molis kathoristoun ta atoma, toys ta dino kai
synexizoun apo kei kai pera. Oso gia thn etaireia, an dosei to ok gia reportaz,
tha prepei fantazomai o Ioannou na epikoinonhsei mazi toy gia na kanonisei.

To kanali telika einai ontos to *prohn* kanali 5, tora exei allaksei onoma (den
vlepo tv kai den eimai up-to-date). Exei dei kaneis aythn thn ekpomph na mas pei
entyposeis? Vgainei kathe Kyriakh, thn perasmenh vdomada eixe leei thema arts
and computers.

Ayta apo mena, your turn.

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=