Debian 2.1

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Sat Apr 24 13:38:27 EEST 1999

On Sat, Apr 24, 1999 at 02:03:30PM +0300, Toumazatos Gerassimos wrote:

> Doyleies gia taxydromeio mporw na analabw egw kauws briskomai ekei kaue
> trith mera.
Ok τότε... Οι τιμές λοιπόν των cd's καθορίζονται ως εξής:
- 4*700=2800 τα 4 δισκάκια
- γύρω στις 1000 τα έξοδα ταχυδρομίου (προτείνω να στέλνονται με αντικαταβολή
 τα δισκάκια, ώστε να μην καθυστερούμε με τον έλεγχο κατάθεσης σε τράπεζα
 Γεράσσιμε εάν αυτό είναι δύσκολο για σένα πες μου ώστε να σκεφτούμε κατι
 καλύτερο)
- ότι περισσέυει πάει στον σύλλογο (γύρω στις 1200)
- άρα τελική τιμή πανω κάτω 5.000 (ίσως λίγο περισσότερα αν τα ταχυδρομικά
έξοδα είναι περισσότερα απο αυτά που υποθέτω)
- Ο σκοπός δεν είναι να βγάλει ο σύλλογος χρήμματα αλλά να δώσει σχετικά
φτηνά μια διανομή. Σημειώστε οτι τα cd που θα βγάλουμε δεν θα είναι πολλά,
γιατί μόνο ο Αλέξανδρος (Δεληγιάννης) γράφει cd's. (Εδώ θέλουμε
βοήθεια)
- Αν δεν ξέρετε τι ακριβώς έχει η debian distribution κοιτάξτε το
www.debian.org αλλά σημειώστε ότι δίνει βάρος στην προώθηση ελευθερων
προγραμμάτων (δηλαδη δεν θα βρείτε προγράμματα σαν το staroffice). Εχει
πάντως απο τις μεγαλύτερες συλλογές προγραμμάτων (απο το slakware και
το redhat που έχω δεί πολύ περισσότερα), και snapshots νέων προγραμμάτων
καθώς και τα orphaned:)

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr