Linux kai TV

Ioannis Ioannou roryt at cs-net.gr
Thu Apr 22 13:55:40 EEST 1999

Kaminakis Nikos wrote:
> re giannh, den rixneis perissoteres plhrofories gia auto to systhma?

Prwta apo olla mpainei thema "gkrizas diafimishs", gia ayto tha eithela
prota th gnomh apo ta melh prwta.

Loipon :

1) Software apo Elliniko Software House (thn palia mou douleia) sxedon
pantou (ektos apo kati ms-office k.o.k sta clients)

2) P11/450 me Linux 2.0.36 sto logistirio, 2 diskous 9G aha7xx scsi, 256
Mb mnhmh, jaz disko gia backup, me gyro stoys 30 synolikous xrhstes
(ligoi apo Win95 clients me full screen telnet, oi ypoloipoi eite apo
dummy termatika mesw serial portserver,  eite apo diskless Linux
termatika me ethernet kai rlogin ston server). Allos enas backup server
me linux , gia logous asfaleias (idio configuration). Yparxoun kai alla
mhxanimata (1-2 NTs, nomizw ena SCO gia telnet kai print server - an den
ta exoun petaksei hdh - k.o.k)

3) toulaxiston treis apothikes , pou h kathemia exei apo 2 Linux eite
P11/350, eite P11/266 (oi palioteres) me 64Mb kai panw mnhmh, kai
diskous aha7xx 4 h 9 Gb Se dyo apo aytes yparxei systhma me asyrmata PCs
pou kanoun login ston server, pou exoun enswmatomena barcode. To
software einai basismeno sthn logikh "sou lew sthn othoni ti na kaneis,
kai esy mou skanareis me to asyrmato ta barcode"

4) Mia apothiki (prepei na exei teleiwsei pia) pou exei aytomatoys
raoulodromous, pou kanoun eksagwgh ta kibwtia aytomatopoihmena. Edw
einai enas Linux Server P11/450 pou trexei taytoxrona 3 programmata
a) ypologismou eksagwghs b) epibebaiwshs eksagwghs mesw barcode kai PLC
g) report server (gia tis ektypwseis twn etiketwn)

Ta resources metaksi Win/Linux mirazontai mesw samba kyriws (map
diskous,ektypwtes k.o.k)

Oi diafores apothikes syndeontai me leased lines me to logistirio mesw
ton Linux. Synolika prepei na einai  egkatesthmena gyrw sta 10 Linux
(ola apo P11/266 kai panw me 2.0.36) - den kserw akribws ta noumera.
Otan ksekinise to sistima (gyrw sto 1997) htan P11/266 me 2.0.30.

I.Ioannou <roryt at hellug.gr>