Linux kai TV

Voula Sanida voulariba at ametro.gr
Thu Apr 22 08:42:17 EEST 1999

Endiaferetai kapoio kanali tis tileorasis na pane 2-3 atoma na milisoun
gia Linux (oxi parapanw).
Emeis apofasizoume gia to yliko, oti optikoakoustiko iliko
xrisimopoiisoume einai efprosdekto,
tous endiaferei na deiskoun egatastaseis i efarmoges Linux pou boroun na
ginoun reportaz klp.

Ante ta wraia agorakia na emfanistoun :-)

--
Do you really want to pay the Bill?

Voula Sanida
reply-to : voulariba at hellug.gr