aporia

Constantinos Englesos wakebrd at hotmail.com
Wed Apr 14 20:51:18 EEST 1999

akomh mia aporia: vlepw se polla periodika kai sites na lene gia to
gnome kai vlepw se diafora screenshots to mia toolbar san tou kde
katw katw sthn othonh(afthn me thn patousa). etsi epsaksa ligo sto cd
tou redhat 5.2 kai evala o,ti rpm eixe sxesh me gnome (nomizw tria
htan to gnome-core, gnome-libs kai gnome-devel den thimamai alla
pantws ta evala ola). twra omws pws arxizw afthn thn toolbar. koitaja
ston help browser tou gnome alla tipota.kamia idea?epishs kserete an
exei kanena mirror twn howto tou linux edw stn ellada gia na mhn ta
diavazw apo to metalab giati vazw to teleport pro (vlakeies twn
winshit tha mou peite alla den doulevei h sindesi mou apo linux, tha
to psaksw to thema)na ta katevazei apo amerikh dioti me to tapeino
28ari mou kanei mia wra.

sorry gia thn talaipwria (alla mono edw mou linontai oi apories
efkola kai grigora)
iglo