Isp kai linux

Kyriazopoulos G. Ioannis kyr-john at geocities.com
Wed Mar 17 00:36:59 EET 1999

paidia gia xara !

auto ton kairo kanw tis praktiki mou
stin Rainbow S.A.

apo kairo i rainbow parexei ipiresies Internet se xristes Mac & Pc

8a i8ela na me voi8isete gia na grapsw odigies gia sindesi
me to diktio mesw linux...

ola ta mixanimata trexoun MacOS

ena pezei to rolo tou dial-up server me ta eksis xarakriristika

PAP  ( anagnorisi xristi)
DNS 152.158.16.48

tel 9270620

exei sindedemena 8modems ta opoia vgenoun eksw mesw NAT
diladi ola apo to idio iP..

mporei kapoios na me voi8isei ? ... eimai dia8esimos se opoiadipote
pliroforia ...

prospa8isa na sinde8w mesw linux suse 6.0 me ena programma grafiko
antistixo me auto
pou exoun ta 95 ...alla mou evgale oti de vriski to modem :-( .. enw to
exw stin com2

episeis iparxei dia8esimo ena mixanima Macintosh me cpu motorola 604e to
opoio einai Server..
2 trofodotika .. ups ... backup.. ktl ... apo til apple erxete me AIX ..

epidi kanenas den kserei na to xrisimopoieisei ... to exoun "petaksei
stin apo8iki"
skeftika lipon na tou valw linuxppc .....

8a mporouse kapoios na voi8isei ? .... ......

na prospa8isoume siga siga ... na valoume to linux kai ston xoro twn
etairiwn .. na dimiourgisoume
siga siga mia eggatestimeni vasi ...

Thanks