Problem with Suse5.3!

SAKALIS KONSTANTINOS el97189 at central.ntua.gr
Mon Feb 22 18:53:48 EET 1999

   Eixate diorganosei ena happening exo apo to Polytexneio kai imoun tyxeros pou pira to cd SUSE 5.3 dioti endiaferomai na matho Unix.Stin egatastasi tou loipon (paidema kyriolektika) diapistosa oti meta borousa na doulepso mono se auto to
klassiko mauro ypobathro kai oti ta X-Windows den ypirxe o antistoixos fakelos(invalid binary file kai kati tetoia)
Prospathisa apo tin arxi kai panta me ti boitheia enos filou mou pou xerei kapos apo Linux,alla pali ta idia.
H karta othonis mou einai Diamond Stealth 3D Turbo 2000 (2 MB)kai epeidi kai autos tora prosfata agorase mia Diamond Stealth (4 MB) pou oute kai autos borouse na dei ta X-windows ,eno me tin proigoumeni karta toy (oxi Diamond pantos)
borouse na doulepse se X-Windows(pragmatika poli xlidi)
mou eipe oti h Diamond den exei drivers gia Linux,gi auto kai den boroume na doume ta X-Windows.Alitheuei auto?
Poio borei na einai to Problima?Ftaiei ontos i karta i kati allo?
Parakalo apantiste mou sxetika kai an boreite ypodeixte mou to simeio tis egatastasis pou prepei na prosexo.
Thank you very much......