List

Sotiris Tsimbonis tsimbonis at rosehill-1.irc.gr
Wed Feb 10 22:19:09 EET 1999

At 02:57 10/02/99 +0200, you wrote:
>Ontos h lista mporei na ginei kleisth mono gia ta melh ths, eite me
>aplo tropo  (to arxeio to e-mail pou epitrepetai na steiloun einai
>to idio to arxeio twn eggegramenwn melwn) eite me to kolpo pou anefere
>o Sotoris (dummy lista, kai eythini twn melwn na eggrapsoun ta pollapla
>e-mail toys kai sthn hellug kai sthn dummy)

Mia mikrh dior8wsh. Ta pollapla emails DEN einai kai sthn hellug, giati
tote tha ta lambanoun pollaples fores, mia se ka8e email pou einai
subscribed...

To zhtoumeno einai na ta pairneis mia fora, kai na stelneis apo polles
diethinseis..

--------------------- list.config segment -------------------------
# restrict_post        [restrict_post] (undef) <resend>
# If defined, only addresses listed in these files (colon or space
# separated) can post to the mailing list. By default, these files
# are relative to the lists directory. These files are also checked
# when get_access, index_access, info_access, intro_access,
# which_access, or who_access is set to 'list'. This is less useful
# than it seems it should be since there is no way to create these
# files if you do not have access to the machine running resend.
# This mechanism will be replaced in a future version of
# majordomo/resend.
restrict post = /usr/majordomo/lists/list
/usr/majordomo/lists/list.additional-addresses

Gia na mhn xreiazetai epembash tou listman ka8e fora pou kapoios thelei na
balei/bgalei mia dieythinsh apo to list.additional-addresses, anefera kai
to kolpaki ths pseytikhs listas..

Sotiris.