To Linux thelei W95/98/NT?

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Feb 10 15:45:50 EET 1999

Κύριε Παπαθανάση,

Ήμασταν σίγουροι ότι θα ήταν λάθος και όχι άγνοια.
Ευχαριστούμε πολύ για την άμεση διόρθωση.

Το παρόν mail προωθείται και στη λίστα των μελών του Hellug, συνεπώς όποιο
από τα μέλη μας επιθυμεί, τώρα που γνωρίζουμε ότι τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα,
θα κάνει και κάποια σχόλια.

Φιλικά,
Μιχάλης Καμπριάνης
kabrianis at hellug.gr