List

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Feb 10 02:57:56 EET 1999

On 09-Feb-99 Σολδάτος Θοδωρής wrote:
> Exo ki ego to idio provlhma (polles dieythynseis), alla an thymamai
> kala
> yparxei to option "NOMAIL". Opote eisai grammenos me oles tis
> dieythynseis kai vazeis "nomail" se oles ektos apo mia. Listman,
> confirmation ?

Then tin kserw aythn thn option, epeksigiseis pls.

Ontos h lista mporei na ginei kleisth mono gia ta melh ths, eite me
aplo tropo  (to arxeio to e-mail pou epitrepetai na steiloun einai
to idio to arxeio twn eggegramenwn melwn) eite me to kolpo pou anefere
o Sotoris (dummy lista, kai eythini twn melwn na eggrapsoun ta pollapla
e-mail toys kai sthn hellug kai sthn dummy)

Alla ksexnate kati : toso h linux-greek-users, oso kai h hellug,
bgainoun se news-groups apo to edesa.topo.gr. Kai to mono melos pou
"fainetai" einai to getaway. An thn kleiseis apagoreyeis na stelnoun
osoi mpainoun sthn lista apo news readers.

Genika yparxei kai h idea, oti h Hellug kalo tha htane na mhn bgainei
se news groups. Thema sizitishs kai apofashs. Isos meta tis ekloges ?
Akouo apopseis.

---
I.Ioannou <roryt at hol.gr>