Enimerotiko: Sinedrio Linux-Open Source Software

KREMMIDAS KLEANTHIS kremidas at lrf.gr
Fri Jan 15 12:12:16 EET 1999

Enimerotika:
To Sabbato-Kiriako pou itan enas filos mou stin Agglia sto Londino,
kai parakolouthise ena sinedrio tis Europaikis Enwsis to opoio
elabe xwra sto megaro tis Oracle, ekei mirazan filladia (eixe
plimirisei o topos) gia Linux kai ena sinedrio pou tha ginei stis 20
Ianouariou sxetika me to Open Source Software. Ginetai se
sinergasia me to UK Computer Measurement Group kai to UK Unix
User Group

Auta,

Kremmidas Kleanthis
System Administrator at Lambrakis Research Foundation (L.R.F)
E-mail  : Kremmidas.Kleanthis at lrf.gr
          kremmidas at yahoo.com
          kremidas at hotmail.com
          kremidas at hellug.gr
Phone   : (+301) 3311848
Fax     : (+301) 3230668
Address : 3 Paparigopoulou st, 10561, Athens, Greece (GR)