Amtech kai ekloges.

Spiros Bolis sbolis at usa.net
Thu Jan 7 19:58:24 EET 1999

At 04:06 ìì 7/1/1999 +0200, you wrote:
>O filos as perasei opoio apogeyma mporei na boithisei.
>H erwtisi mou (an ton kseroume) den itan epithesi, itan dieykrinistiki.

Den thn e3elaba sas epithesh. Den katalaba to nohma ths le3hs "ebisteomai"
kai gi ' ayto evala ena xtyphto paradeigma (me tis metoxes). Isws eprepe na
balw kai kamia fatsoyla { :-) }

>> 1. poia (kalytera ti eidoys) etaireia(es) exei kata noy to proedreio ?
>
>Tha anakoinwthei AN antapokrithei i etaireia stis krouseis mas.

Enta3ei dekto. Aplws se synexeia twn proswpikwn poy antalla3ame, mhpws tha
eixame syndesh pros ta e3w apo thn ekthesi (poy moy eipes pws den 3ereis)

>> 2. Pote tha exoyme sta xeria mas ton ypologisth? tha boresoyme na ton
>> paroyme spiti mas logoy xarh h' tha prepei na pame sta grafeia ths
>> etaireias h' akoma xeirotera tha prepei na sththei sthn ekthesi to prwi thn
>> Pempths?
>
>Agnwsto, einai thema tis etaireias.
>> An epitrepetai h polyteleia ths dhlwshs ,protimw na ton exoyme sta xeria
>> mas kanadyo meres nwritera wste na perasei kai apo elegxo ap' opoion
>> thelei-borei-kanonistei. (Eyripidh, an prose3es xrhsimopoiw prwto
>> plhthyntiko)
>
>Ki egw tha to ithela, i alitheia einai....

toylaxiston na prospathisoyme na to kanoyme etsi,swsta?

>> kai telos (twra moy irthe alla einai farmakero)
>> 5. Epitrepetai apo toys diorganwtes thn ektheshs (Ellhnoamerikanino
>> epimelhthrio an den apatwmai) h epinoikiash xwroy (poy sthn oysia ayto
>> theloyme na kanoyme alla xwris lefta) apo alloys ekthetes? 3erw pws eidika
>> se ayth thn ekthesh h asfaleia einai sfixth, typwnetai oloklhros tomos me
>> toys ekthetes kai o olos skopos einai h probolh amerikanikwn pro'i'ontwn
>> texnologias. Dhladh mhpws den tha kollaei kala, se ena xwro poy alloi tha
>> prowthoyn leitoyrgika me lefta, na pame emeis kai na toys th spame?
>> Pros problhmatismo alla kai diereynhsh (apo to proedreio ?)
>
>Den kserw, alla den mas apasxolei. Ayto einai thema tou "xorigou" mas.

Rwtaw giati yparxei periptwsh na mas "thn pesoyn" 5-10 foysketoi kai na mas
poyne: "magkes, de sas shkwnei to klima" ktl,ktl.kai na ekthesoyme kai toys
"dikoys" mas

>> nomiza oti htan teleytaia alla fainetai pws exei mellon h ypothesh akoma
 :-)

>Ououou, mallon exeis xasei kapoia mails :-)

Den exw xasei kanena (mallon). Nomiza oti apo dikhs moy pleyras tha htan to
teleytaio.(eixa 3ekinhsei ekeino to mail me th frash:"Gia na teleiwnei ki
ayto to thema," epeidh emeina me thn enypwsh oti de tha ginotan telika
tipota se sxesh me thn ekthesi).Alla e3eplaghn eyxarista.