Amtech once again

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Jan 7 12:55:23 EET 1999

> Na symfonhsei, allios tha emfanistei gigantios pigouinos (se styl
> Gontzilla - Tuxilla ?) na toys faei to periptero ... :-)
>
> Sovara tora, giati na exei provlhma ?
>
> <snip>
>
> T.

Den kserw, alla protimw na fylagomai/problepw oles ta kaka karma tou kathenos
:-)
Fantazomai oti den tha tous aresei na exoun 2 (i mia misi) mera ekei ena
mixanima pou na tous rwtaei o kosmos ti einai kai na min kseroun na apantisoun.
Einai ligo asximo. Alla ayto einai diko tous problima. An symfonisoun, emas den
mas enoxlei katholou (se periptwsi pou ayto pei i lista).

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr