Amtech

Spiros Bolis sbolis at usa.net
Mon Jan 4 17:40:32 EET 1999

>Ena me dyo atoma na stisoun to mixanima (tis etaireias) stis 19 me 20
>Ianouariou fantazomai, na doulevei apsoga me X-windows se user (oxi >se
root), me ellinika sto Netscape, me StarOffice, me Web server me >tis
selides tou HELLUG, me karta ixou (an exei) me omorfo Window >Manager
(mallon KDE) klp.

Enas vrethike.... ta texnika ta syzhtame alloy fantazomai.

>Egw mporw tin Kyriaki 24 Ianouariou, oli mera.

 Ki egw olo to Savvato 23 kai an perasw kamia bolta tis alles meres.

	Prosklhseis (h kartellakia) tha vroyme egkaira? (egw mallon tha exw
prosklhseis isws kai perisseyoymenes .Tha enhmerwsw en kairw..)