Psyxraimia!

Nikos Kokras kokni at eexi.gr
Fri Jan 1 20:30:45 EET 1999

"Theodore J. Soldatos" wrote:

> Eimai sto diktyo pano apo 10 xronia, apo tis meres pou "diktyo" htan to
> Bitnet. Tha hthela na kano mia ekklhsh gia psyxraimia giati vlepo na
> epanalamvanetai ena skhniko pou to exo dei polles fores.

Den eimai sto diktyo tosa polla xronia san kai esena (meta bias kleinw 7) alla 8a
mou epitrepseis na sxoliasw kai egw:

a) Ek twn ysterwn antilambanomai oti ekana malakia pou ekana fw to
email/prosklhsh apo thn EEXI. Skopos mou htan aplws na dei3w oti ektos apo emas
kai alloi syllogoi/swmateia/ISPs (opws protimate) drasthriopoiountai sto 8ema tou
OTE. Epeidh ekeinh th stigmh bariomoun afantasta, den ebala sxolia sto e-mail kai
to esteila sth lista "as was". La8os. Na shmeiwsw epishs oti h EEXI den kalese
olo to ellhniko inet, aplws ta melh ths. Opws p.x. mporei kalista na ekane kai h
HellasNet (kai na mhn to ma8ame giati poly apla den yparxoun pelates ths
hellasnet edw mesa). Epanalmbanw oti skopos mou htan aplws na dei3w oti kai alloi
kinountai sthn idia katey8ynsh me auth pou syzhtagame.

b) Gia to 8ema pou dhmiourgh8hke, to poios ftaei einai adiaforo. Allimono de, ean
amfisbhthsoume thn prosfora tou Kabriani sto 8ema tou HELLUG. Mhn ginomaste
gelioi, ok ? Symfwnw oti kapoia stigmh kakws periepese se flame alla katalabainw
oti 8ixtike. Teleia kai paula gia mena.

c) Ekfraseis tou styl "o proedros ths EEXI..." kai epishmes kathgories autou tou
styl einai synh8es fainomeno ekfylismou ths EEXI. Sto metro twn dynatothtwn mou,
den 8a epitrepsw na perasoun kai edw. Synepws file bakira, traba mia bolta sto
katastatiko, des ti problepei gia thn momfh enantion melous tou D.S. kai kinhsou
analogws. Diaforetika, mhn antidras me yfos pou den tairiazei sthn morfh toy
syllogou mas. Edw einai h ekfrash ths ellhnikhs linux koinothtas (an shmainei
kati auto) kai oxi h EEXI.

d) Synexiw na epimenw oti prepei na pyknwsoume tis synanthseis mas san HELLUG. An
yparxei kalh proswpikh epikoinwnia tetoies pare3eghseis den 8a ginontai. Eimai
sigouros oti o Kotsifos den eixe kakh pro8esh oute fysika o Kabrianhs. An autoi
oi 2 alla kai oi ypoloipoi, gnwrizomastan kapws kalytera (kafedaki, ouzaki,
koubentoula, kaugas) den 8a pere3hgousame to paramikro.

Auta ta oliga,
Kalh xronia se olous
Nikos Kokras
kokni at eexi.gr