En Kataklhdei

Katsifos Nikolaos bakira at new-europe.gr
Thu Dec 31 22:36:39 EET 1998

To poio kato keimeno Qa einai kai to teleytaio apo thn seira ton keimenon
pou  apostelo gia to sygkekrimeno Qema:
Tyrontas thn protroph tou Evriphdh Qa stamatiso amesos prin thn Nea Xronia
Prokeitai me poly endiaferon na diavaso otidhpote prosopiko h dhmosio
graftei  apo opoiondhpote kai gia otidhpote sto sygkekrimeno Qema
Oti exo na po oloklhronete stis poio kato paragrafous
Apo merias mou to Qema ligei me auto to mail
Qa akolouQhsei eyxhtirio mail pros olous

Meletontas ta keimena tou agaphtou proedrou mas ftano sta  poio kato
erothmata

A: Exei dikaioma o proedros enos somateiou na vrizei meloi tou sylogou tou
???
Parapempo keimeno:

B: Exei dikaioma o proedros enos sylogou na aphlei thn somatkh akaireothta
enos melous tou sylogou tou ?
Parapempo keimeno:
> Na eyxaristeis tin tyxi sou pou den se eixa mprosta mou otan to egrafes
> ayto,
> giati enas apo tous dyo mas tha katelige sto nosokomeio. An yponnoeis
> OTIDIPOTE
> gia tin sxesi mou me to HELLUG, sto opoio tygxanei na prosferw kai OXI
> na
> pairnw, na exeis ta arxidia na ertheis na mou to peis katamoutra.

C: Exei dikaioma o proedros enos sylogou na xlevazei allo melos tou
sylogou ?
Parapempo keimeno:

D: Exei dikaioma o proedros enos sylogou na diastrevlonei keimena ?
Parapempo keimena: