OTE ?

Σολδάτος Θοδωρής Soldatos at scientificpublications.gr
Thu Dec 24 11:45:54 EET 1998

Profanos. Mperdeythka. :-) Ki elega pos kai thymomouna to noumero .
Ekana 40*6 2 fores . It's not a bug, it's a option :-) Einai 42 drx/40
lepta me 0965 kai 240drx xoris. 571% pio akrivo.

> Apo ta liga pou kserw, i ependysi sou den xanetai. Pali
> grammes tilefwnou tha
> peftoun ekei panw. Ara pali xreiazesai ton router. Sxetika me

Nai, alla poios tha mpainei me 6/lepto ? :-)Ton router ton xreiazomai
gia thn misthomenh etsi ki allios, alla to epipleon kostos gia tis
asygxrones kai to modem ?

> tin xrewsi, den
> kserw tipota omws. Kai fobamai oti mono oi ISPs tha exoun
> dikaiwma gia 0965.

Ki ego ayto fovamai ...

> H Forthnet (ayto to kserw) den exei parei giati den tis to
> dinei o OTE. Des
> ayto poy elega proigoumenws, gia prostima. An deis kai stin
> arxiki selida tis
> FORTHnet, exei link gia mia kataggelia twn megalwn ISPs gia
> "monopwliakes
> taktikes". Einai simantiko oti tin kataggelia ayti
> synipograpsan oloi oi ISPs
> pou eixan zitisei 0965 tilefwno.

Nai, exo yp opsh mou thn katagelia, thn eixe kai to NetLetter. Apla
fantazomai oti anoigontas o OTE thn psalida tha toys kanei na
lyssaksoune teleios. :-)

> Symfwnw apolyta mazi sou. Thelw na elpizw (kai na pistevw)
> oti ta 0965 tha
> dothoun PRIN tin 1i Martiou pou tha isxysoun ta nea
> timologia. Den exw kamia
> oreksi na paw stin Otenet giati exw mia allergia stis
> dimosies ypiresies (kai
> oso thygatriki kai na einai i OTEnet, emena akoma mou fainetai dimosia
> ypiresia).

Ante na doume, an ki ego den eimai toso aisiodoksos. H mexri tora
taktikh toys to antitheto deixnei. Oso gia dhmosies kai idiotikes, o OTE
(kai h OTEnet) kataferan na syndyasoun ta ellatomata kai ton dyo - kakh
poiothta yphresion (dhmosio), anhthikothta mprosta sto kerdos
(idiotikes), o thanatos soy (xrhsth toy internet) h zoh moy. As mhn
ksexname oti otan o OTE ta pianei kala, ta pianoun kai kapoioi alloi
(onomata de leme, ypolhpseis den thigoume).

> Pantws, milwntas proswpika, alla pistevw ekfrazontas olo to
> D.S. eimaste
> diatetheimenoi na kanoume otidipote gia na deiksoume tin
> antidrasi mas. Ayto
> simainei ena e-mail ston Dieythynti tou OTE, me 54 ypografes
> (tosoi eimaste),
> diladi tha to kanoume, alla min perimenete kai polla.

E, den eixa kai tipota parapano yp' opsh mou. Ti allo na kanoume,
katalhpsh sto megaro toy OTE ? :-) Apla tha mporousame na synergastoyme
kai me thn EEXI (kai me kanenan allon isos ?) gia na exei megalytero
varos. Kai oxi apla e-mail ston dieythynth (einai sa na to stelneis sto
/dev/null) alla kai se MME kai kanenan apo toys "hi-tech" ypourgous.

> An yparxoun kalyteres idees, rixte tis.

Kales giortes, BTW...

BAFH