MPLOUZAKIA AGAIN

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Fri Dec 11 18:45:58 EET 1998

mia pou to thema me ta blouzakia einai hot kai eixame rotisei kai
paliotera, thelo na po kati pou nomizo pos tha eprepe na einai o
genikoteros tropos pou ta pragmata ginontai se syllogous san ton diko
mas:

opoios thelei na to analavei (ALL THE WAY) as pei (ennoo print tis
eikones pou tha apofasisoume se sosto megethos, find blouzaki print
store, katevei ekei ena proi, kanonisei timi, mazepsei simmetoxes,
megethi, xromata klp kai fisika na ta ferei prin apo tis 12 to savato
sti stournari, kai na mazepsei ta lefta). giati afto pou sinexeia leme
"na kanoume afto i to allo, oraia tha itan to dina" stin ousia
xreiazetai ektos apo tin idea kai kapoiou ton xrono. Idees exoume oloi,
ston xrono ta xalame. den boroume na diataksoume "kanto esy" prepei apo
monos tou kapoios na prosferthei. alloios den ginetai!

se tetoia periptosi, afou exoume ton anthropo pou tha to kanei, an
kapoioi endiaferontai gia blouzes, to hellug exei me xara na tou dosei
70.000 (p.x. 25 blouzes) pou exei, gia na min xreiastei o X ethelontis
na ta valei kai apo tin tsepi tou. an einai parapano ta lefta, i ta
vazei kapoios apo tin tsepi tou kai ta pairnei kata tin polisi, i ta
mazevoume pali os sillogos me dorees prin tin paraggelia.

pantos mou fainetai diskolo na to prolavoume, alla isos mono ego exo
aftin tin apopsi (pou einai sindedemeni me to poso elefthero xrono exo).
an kapoios allos (apo tous 45 mas) pistevei to antitheto me xara na to
analavei kai na me vgalei apaisiodokso tou kerata.

an ginei kati tetoio kai vrethei kapoios na to analavei thelo na dilotho
gia 2 Large. Ena gia mena kai ena gia tin voula (aneksartita apo to ti
tha lene pano tous, xroma klp, kai safos na doso *dorea* to kostos kai
kati parapano na min exoume kai adeio tameio) alla sigoura oute
prolavaino oute thelo na to analavo.