gia 19 dek: eftase kai i RedHat

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Fri Dec 11 18:03:48 EET 1998

> Den katalavainw giati na einai mono gia ta melh tou hellug? Den 8elw na fanw epi8etikos alla den egine to hellug gia na exoun kapoia pronomoia ta melh tou. Akrivws to anti8eto 8a eprepe na epidiwketai. Oti ginetai dhladh, na exei san stoxo autoys pou den einai melh tou - asxetous me to linux. Kante blouzakia kai pouleiste ta se olous kai me ta xrhmata kante kati allo gia to linux. Advertise!

ok! sostos. anamenoume ta lefta sou gia arxiki dokimastiki paraggelia
1000 blouzakion epi 3.000 to ena (approx 3.000.000) kai meta pes mou pou
tha eisai, poies ores, se poio xoro, kai pote ta poulas na sou steilo
ena filo mou pou isos thelei, na ta dei kai an exeis to noumero tou,
xroma tou, kai oraia eikona tipomeni, na agorasei ena!
prosoxi: aftos kanei kai agrio oikonomiko pazari. min se riksei efkola.

ti thelo na po:
afto to kante blouzakia exei kostos se xrima kai xrono, kai den boroume
me ta 50.000 mas na to kanoume gia olous. alla an kapoios apo tous
hellug members thelei ena blouzaki pou kseroume pos tha to parei, den
einai risko na valo apo tin tsepi mou 2.000 kai xrono na pao na tou to
tiposos kai otan ton do antallasoume.
edo ena disko theloume na paroume gia na doulevoun oi listes, o server
klp kai psaxnoume 40.000 (telika mas ton ekanan dorea) makari oxi apla
blouzakia alla kai aftokinita linux na'xame na diname.

> filakia
> thalis
agalitses.