peri filladiou kai Xristou Athanasopoulou

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Wed Dec 9 18:56:54 EET 1998

xristo kapoio provlima exeis me to email sou.
i voula sou eixe steilei to parakato kai den eftase pote.
sto stelno sti lista ....
anamenoume....

<logia voulas>
ksero poso tapeino kai xamerpes tha akoustei,alla gia na min plironeis
courier klp, boreis na to kaneis se ... se .... WORD na valeis kai to
hellug logo kapou pano, kai ena titlo tou styl "Erotimatologio" i kati
tetoio, merikes erotiseis san aftes pou mas noiazoun
onoma, ilikia, epaggelma, pc type, linux user? linux spiti? linux
douleia? thes info gia hellug? email? URL? tetoia
kai sto kato meros mia grammoula me tis diefthinsis mas os site. px.:
</logia voulas>