Organwsh gia thn ekdhlwsh

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Thu Oct 29 09:03:12 EET 1998

> [...]
> na
> typwthoyn se ektypwth kai efarmosoyn akribws sta diskakia. Emfanisiaka
> einai
> omorfa (toylaxiston kalytera apo to na grafoyme me markadoro sto xeri)
> kai h
> timh toys logikh (brhka persines times poy eixa agorasei: 4100 drx
> /100
> kommatia poy kanoyn gia 2 CDia). Pisteyw pws a3izei ena e3odo ths
> ta3hs twn 20
> drx / CD parapanw afoy to CD kostizei gyrw sta 4 katostarika.
kai ti tha grapsoume ekei? poios tha ta tiposei? posa rh, slackware,
openlinux, SuSE tabelakia tha ftiakseis? exeis apo ola to apekso na to
scanareis? tha tous pareis olous tilefono na rotiseis posa apo ti exei o
kathenas ? ego leo pos einai vavoura megali. Kai den voithaei kai
idiaitera apo thema aisthitikis.

> An to paroyme kai to bapsoyme sta
> xrwmata toy
> syllogoy kai kollhsoyme kana pigkoyino tha einai "prwth moyrh" gia thn
> ekdhlwsh alla kai gia kathe allh mellontikh .
Nai ontos tha einai oraio (oxi gia tin ekdilosi opos to skeftomai) kai
tha mou arese kai emena (na to kanei kapoios allos) kai na sinenoithei
kai me dimous/magazia/astynomies tis Stournari giati kati tetoio tha
kopsei olo to pezodromio kai kapoies vitrines. Kai me kapoio tropo na
lisei kai to provlima apothikefsis, metaforas tou. Ego pantos sigoura
den boro na simmetexo.
...Spyro, esy mia kai to protineis boreis na to analaveis?

Kata ta alla, an den yparksei antapokrisi gia to parapano, emeis boroume
na feroume ena mikro diakritiko pagko/trapezi.

E.