Happening

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Mon Oct 26 14:46:35 EET 1998

On 26-Oct-98 Kaminakis Nikos wrote:

> hhhhmmmmm paraskeuh einai xristougenna, opws kai prwtoxronia
> ara ta savvata kai oi kyriakes den einai kalh idea....

To Sabbato PRIN ta Xristougenna omws?

> h pio kalh isws mera einai pempth, h' tetarth...
> e3alou ta magazia 0a einai anoikta, logw giortwn...
> kai oso na'nai a yparxei kosmos ....

Kosmos tha yparxei, emeis den tha yparxoume. Doulevoume kiolas :-)

> egw 0a protimousa thn tetarth meta ta xristougenna....
> ena wraio dwro gia prwtoxronia  0a mporouse na einai ena
> mplouzaki apo to hellug kai mia syloggh apo linux programmata
> erwthsh: poso peripou 0a einai h tmh pwlhshs ths mplouzas kai ta cd's
> 0a einai se setakia ?? h' apla ena ena ???????? kai ti timh 0a exei to
> ka0ena ???

H mplouza tha einai gyrw sta 2-2,5 xiliarika me stamba tou Linux epanw. Eimaste
se epafes gia times.
Ta CD tha einai ena-ena kai mono me to leitourgiko (dwrean ayta)

> nikolas

Michalis Kabrianis
FORTHnet Technical Department
mkab at forthnet.gr