CDiwn (kai allwn) .. synexeia

Spiros Bolis sbolis at usa.net
Mon Oct 19 16:54:59 EEST 1998

	Gia arxh sygnwmh gia thn kathysterhmenh antidrash .
Sto pshto: Borw na grapsw Cdia kai malista polla kai me asfaleia logw
prodiagrafwn toy mhxanhmatos (4x SCSI Writer- 20x SCSI Reader). Tha perasw
kapoia stigmh apo Tetarth apo kapoion toy DS gia na parw kena diskakia. Exw
prototypa ta Red Hat 5.1 , SuSE 5.3 kai exw katevasei se CD to KDE 1.0
oloklhro (gia Linux. Sun , source, rpm ktl ktl.) Kanonizoyme ti tha grapsw apo
konta me opoion synantithw.
	Me thn eykairia ayth dhlwnw pws borw na asxolhthw kai me to web publishing
kai me ligo administration an pesei pollh doyleia sta paidia poy anelaban ta
antistoixa posta.
	Telos , opws eipa kai ston Evripidh xtes apo thlephonoy, exw ena magazi sthn
Amfithea ('opoios 3erei : K.Palaiologoy + Ygeias) poy me 3erei giati agorazw
CDs me th sesoyla (100-200 kommatia th fora). An kai twra ta phrame boroyme na
"xtyphsoyme" kalh timh thn allh fora.....Sta ypopsh
Xairetw,
 Spiros Bolis