CD Writers at Full Speed

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Mon Oct 19 02:50:17 EEST 1998

> - Synhuvs agorazv Verbatim CD-Rs apo plaisio, 584 drx to ena.
> Ua dvsete xrhmata se draxmes? Idia CDs? Alla CD-Rs (xeirotera/fthnotera)?
> Mhpvs na dvrisv egv ta CDs?
>
> Kanenas na proteinei fthno magazi me CDs?
emeis tha agorasoume xontriki CDs. Boroume na sou dosoume osa CD
xreiasteis prin i meta tin antigrafi. An thes na valeis dika sou kai na
pareis blank, i an thes na sinantithoume kai na sou dosoume apo tin arxi
kena. Den ksero ti CDs xrisimopoieis alla fantazomai pos afta pou tha
paroume tha'nai pros to ftino. Opote mallon i prin tin antigrafi
sinantisi fainetai na se simferei.

Episis boroume na sou dosoume RH5.1 i suse original gia mitra.

E.