Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Tue Oct 13 18:39:49 EEST 1998

On 13-Oct-98 Maistrelis Kostas wrote:

> Katarxin nomizo oti pare3igi8ika.. stin arxi tou minimatos grafei

> pistevo oti ine 3eka8aro oti kano protaseis..
> den ipoxreono kanena na tis io8etisei..
> aftoi pou 8a sxediasoun to site aplos 8a lavoun iposi tis protasis mou..

To styl sou...

> diladi ama vgei kapios kai kanei mia protasi gia tin dbms ti 8a prepei
> na kano na giriso kai na tou po ante kai @#$@#$%#@.

Den sou eipa kai na pas na ....

> ego to vlepo alios.. makari na moy ekanan oloi protaseis gia to pos 8a
> i8elan na litourgei i vasi..  afto den simenoi oti 8a ekana ola afta
> poy 8a protinan ala sigoyra 8a ekana kati kalitero apo to na ekana
> tou kefaliou mou

Kanenas den tha kanei tou kefaliou tou. Kai kanenas den tha pei ston allo pws
tha kanei tin douleia tou. H eythyni gia kathe tmima einai tou "omadarxi" kai
se periptwsi kollimatos, apeythynomaste gia idees kai stous allous. Einai ligo
diaforetiko apo to na stelnei kapoios ena sentoni me ypodeikseis, den nomizeis?
Kai na to ksekinaei malista kai me tropo pou na ypodilonei oti:
H ta akoloutheite, H....

> den katalaveno pou ine to provlima me to na kanei kapios mia protasi

Pouthena apolytws. Epanalambanw, to styl sou....

> episis e8esa ipopsi kai ston klean8i oti an 8elei otidipote sxetika me cgi
> oti mporo na voi8iso..

Oraia, kai tetoia boitheia kai allilosynergasia tha xreiastei metaksy olwn twn
omadwn.

> kai 8a io8etiso tin ipodi3i tou klean8i gia tin apostoli protaseon me
> prosopiko mail katef8ian ston idio.

O.k. poly kalytera etsi

> kai akoulou8o kai go: gia opia ipodi3i-protasi sxetika me tin dbms stilte se
> mena me prosopiko mail..
> na kai nomizo oti kai oi ipolipoi 8a prepei na lavoun ipopsi ton protaseon..
> tespa.

Profanws einai "an" ayto to "na" ekei panw.. Osoi theloune kanoun protaseis se
sena. An ESY tis theoreis ylopoiisimes, efiktes klp klp klp tis ylopoieis, se
synnenoisi me osous allous emplekontai (p.x. min gyriseis kai mou peis oti tha
ftiaxeis mia basi me 10 fotografies tou kathenos mas, giati einai eykola
ylopoiisimi gia sena, alla pou na sou brw egw toso disko?) An problimatizesai,
apeythynesai stin lista. Toso apla, kai parallila toso ORGANWMENA.
DEN tha afisw oso eimai edw pou me balate, na ginei o syllogos "mpate skyloi
aleste". Epeidi exw dei polles omorfes kai elpidofores prospatheies - douleies
na xalane etsi.
An exete antitheti apopsi, ypomoni. Dyo mines einai mono. H sto katw katw
zitiste mou na paraitithw kai tha to kanw. Alliws, parakalw na symmorfvtheite
me to organogramma to opoio xontrika ethesa, kai syntoma tha to thesw (afou
bebaia synennoithw kai me ta ypoloipa meli tou D.S.) kai pio analytika.

> epidi den 8elo na dieoniso  to thread apantao se merikes  mono apo tis
> ipodi3is
> tou mixali..
> giati nomizo oti oi protasis mou itan kakodiatipomenes kai pare3igi8ikan:
> ---

> giati asxeto..
> ama diladi ftiakseis enan periergo pinaka kata w3 specifications
> kai ton vlepei sosta mono o IE?
> ine oreo afto?

Oxi, katholou oraio, alla nomizw oti ola ta specs pou exoun bgei apo to w3
yposrtirizontai apo olous tous browsers.Oi pinakes einai se HTML standard, kai
ypostirizontai, h Dynamic HTML den einai se kanena standard kai den
ypostirizetai. Etsi den einai? Mporei na kanw kai lathos bebaia.

> diaforetiki
>>

> giati ama ti javascript tin katalavenei kai to lynx ine kako??

Giati, to lynx AN katalabainei javascript, katalabainei alli apo aytin tou
Netscape 3?

> afto

> alla
>>

> Den enoo afto leo gia ektenei kimena kai ar8ra.. min mou peis oti o www
> master
> 8a grafei ta ar8ra .. diladi 8a toy stelno ta xirografa kai 8a ta
> pliktrologoi
> aftos?
> o ka8enas poy 8a stelnei ena tipou ar8ro kalo ine na to kanei se sgml
>
> ---

Akoma xeirotera. Egw fantazomai, kai apo tin empeiria mou sto magaz, oti otan
sou erxetai ena arthro, erxetai se txt. Kai bebaia den tha daktylografei apo
xeirografa, alla den tha katsei kai na kanei tin malakia pou kanw egw gia to
magaz, na gyrizei ola ta arthra se sgml.
Giati mas apasxolei kai o xronos, ena paixnidi pou to exoume xasei me to Magaz,
kai i epikairotita.
Kai min mou peis oti o xronos na to gyriseis se sgml i se html to txt einai
idios, giati tha sou epanalabw, oti PREPEI  na kserei sgml gia na ginei ayto.

Michalis Kabrianis
FORTHnet Technical Department
mkab at forthnet.gr