Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Tue Oct 13 17:21:52 EEST 1998

On 13-Oct-98 Maistrelis Kostas wrote:
> mias kai 3ekinisame tin diadikasia gia to pos prepei na einai to site tou
> hellug
> 8a kano kai tis dikes mou protaseis:

Kwsta irema...

> epidi to site mas apef8inete se ena pli8os xriston internet kai oxi mono
> se kapious micro$oft users pou exoyn io8etisei oti teleftea aidia pasarei
> i micro$oft

Semnaaaaa....

> nomizo oti to site 8a prepei na tirei kapies proipo8esei pou gia mena ine
> vasikes
> opos:
>
> Best Viewed With Any Browser   (http://www.anybrowser.org/campaign/)
> iparxei to manifesto kai sta elinika
>
> sinoptika
> oxi perita i ka8olou javascript , java , cookie, image map klp

Kai kala javascript. Alla java? cookie? image map?

> oxi video klp

Apo pou ki os pou?

> oxi ena karo animgif kai genika tsirko selides..

Thema goustou, den nomizeis? Thema tou webmaster

> oxi tags pou den ilopiounte se olous tous browser..
> na vazoune perigrafes stis ikones..
> na vazoume meta keywords me to codepage kai gia to ti periexei i selida

Aparaitita kai ta tria, alla to prwto einai asxeto.

> stin periptosi pou xrisimopoiisoume cookie na ine mono an den ginete alios
> kai na ginete set me cgi oxi me javascript
>
> ena xrisimopoiisoume javascript na prose3oyme na ine palia version kai
> simvati
> kai me olous tous browser..

Katse re kwsta, poious olous tous browsers? Diladi se endiaferei i diaforetiki
ylopoiisi javascript (Netscape) apo jscript (Explorer) ?
Giati emena DEN me endiaferei. Parapanv eipes oxi javascript, kai sou lew,
wraia, oxi proxorimeni javascript giati den tin katalabainei to Netscape 3,
alla ayto einai allo thema (akou symbati me olous)

> episis 8a itan kalo na exoyne kai text only selides gia tous filous
> tou lynx..

Episis sosto, alla eksartatai apo ton xrono. Kai telos, etsi opos ta eleges pio
panw, milas MONO gia text-only selides.

> alo 8ema ine oti kalo 8a itan na io8etisoume ergalia tou unix/linux
> diladi
> tixon ar8ra i ektenoi kimena pou 8a exoume sto site
> na ta parexoume ektos apo html kai se sgml  gia ta proterimata pou exei afto
> kai oloi ta 3eroume

Se synnenoisi me ton webmaster. An to tmima web den kserei SGML, sygnommi alla
den tha meinoume xwris selides. Terma.

> enoite oti kapies selides 8a ine digloses
> den 3ero an krinete aparetito tin xrisi fragkolevantinikon san triti
> epilogi..

Thema tou webmaster.

> ena alo 8ema ine to mege8os ton selidon..
> kalo 8a itan na paroune san vasiko mege8os o8onis gia afton pou
> diavazei to 640x480

Thema tou webmaster, alla pliroforiaka, oi selides sto Internet einai kata 90%
ftiagmenes gia 800X600.

> episis gif 8a valoume i mono jpg??
> (rotao me aformi me to zitima ton dikeomaton apo tin compuserve)

Oti eksipiretei ton webmaster. Den tha allaxoume to Internet, etsi? kai yparxei
kai to free gif an den ksereis.

> kai gia na teliono na rotiso
> kati pou me kaiei emena san asxoloumenos me to dbms
>
> ta viografika 8a ine diglosa???

Opos thelei o kathenas, alla min biazesai. Akouses pouthena na legetai gia
biografika EKTOS apo proswpikes syzitiseis?

>  Maistrelis Kostas   fm94 at tee.gr  fm94 at freemail.gr

Kwsta, entelws filika, o diamoirasmos armodiotitwn exei ena skopo.

Thelw na pw to eksis:
To kathe tmima dinei logo MONO sto D.S. kai to D.S. stin geniki synelefsi.
Na petagetai sta kala kathoumena o kathenas kai na leei to makry tou kai to
konto tou DEN boithaei.
Asxolisou me tin Postgres kai ase to web gia ton Kleanthi.
Giati an arxisei kai sou leei o Kleanthis oti bale Oracle, o Ioannou
bale Sybase, o Kokras bale MySQL, ante na breis akri.
Kai an arxisoume na leme tou Ioannou bale Majordomo, i bale listproc i oti allo
(kai gia na min polylogw, katalabes tin idea).... DEN tha bgaloume akri.

Gi ayto dimiourgithikan oi omades ergasias. Gia na exoume mia syntonismeni kai
SOBARI drasi, kai oxi na to kanoume kafeneio edw mesa me tis fwnes.

Parakalw telos tis syzitisis.

O proedros tou D.S. tou HELLUG

Michalis Kabrianis
mkabrian at acropolis.gr